Aa

Aa

Канцеларији за брзе одговоре дневно стиже 60 питања

Канцеларији за брзе одговоре дневно стиже 60 питања

Читај ми

Београд -- Канцеларији за брзе одговоре при Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања дневно стиже око 60 захтева и питања грађана у вези са остваривањем неких од њихових права.

Хиљаде грађана у року од највише пет дана добило је одговоре за оно што их је интересовало, изјавио је данас министар за рад Александар Вулин.

Вулин је Танјугу казао да је то показатељ да је Канцеларија оправдала сврху свог постојања.

У једном дану око 60-ак људи затражи информацију о остваривању неког од својих права, односно како могу да дођу до одређених права, да провере зашто им је, односно да ли им је неко право ускраћено, а максимални рок за одговор је пет дана.

"Канцеларија за брзе одговоре је свакако оправдала своје постојање. Неколико хиљада наших суграђана добило је одговоре на своја питања, односно неколико хиљада суграђана је без администрирања, трошкова и без великих напора дошло до знања које им је било потребно о неком свом праву", поручио је Вулин.

Најшће се младе мајке интересују о прописима који регулишу њихова права и обраћају се са питањима како да остваре породиљски додатак, како да поднесу документацију за добијање дечјег додатка, затим како се пријавити на неки од конкурса који расписује министарство и слично.

"То су животна питања и углавном се тичу нашег министарства, а врло често се појави неко питање које нема никакве везе са нашим делокругом рада и ми свеједно одговоримо, односно укључимо у то и други део државне администрације који се бави тим питањима", казао је Вулин.

Грађани се најчешће јављају и са питањима која се тичу тумачења одређених правних аката, као и са жељом да их министарство заштити, понекад од мобинга, неправеденог отпуштања, мењања радног места или нечег сличног.

Ти предмети упућују се на одговарајуће органе, тачније, инспекцију рада, пореску или у зависности од тога за шта се тачно обрате, казао је министар.

"У сваком случају, ниједан грађанин није остао без одговора и никоме није одговорено дуже од пет дана и нико не мозе да каже да Канцеларија за брзе одговоре није водила рачуна и о њима", поручо је министар.

Канцеларија за брзе одговоре, при Министарству за рад, запошљавање, социјалну и борачку заштиту отворена је почетком јуна са циљем да олакша комуникацију грађана са свим деловима тог министарства, како би њихови захтеви били брже решени.

Грађани могу да пошаљу своје питање, захтев, број предмета Министарству и у року од пет дана, запослени у Канцеларији за брзе одговоре, дужни су да сваком ко нам је упутио било које питање, дају одговор.

То, међутим, не значи да ће решење њиховог проблема да буде завршено за пет дана јер постоје законски рокови у оквиру којег се решавају проблеми грађана.

Иначе, питања грађани могу слати на адресу брзиодговори@минрзс.гов.рс а приликом јављања обавезно је да наведу име и презиме, контакт телефон и адресу.

Поред електронског контакта путем сајта министарства, грађани могу свој захтев или питање да упуте писаним путем на адресу министарства - Немањина 22 до 26, као и да се јаве телефонски служби (011-303-8661 и 011-303-86-77 и 011 334 7809) у којој могу да добију одговор за оно што их интересује.