Aa

Aa

Медијска кампања под геслом „Ј=ДНАКИ“

Медијска кампања под геслом „Ј=ДНАКИ“

Читај ми

Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, поводом 3. децембра, Међународног дана особа са инвалидитетом, покренуло је медијску кампању под геслом „Ј=ДНАКИ“.

 

Кроз промо спотове, који су почели да се емитују на ТВ програмима са националном фреквенцијом, Министарство жели да пошаље снажну поруку гледаоцима да су сви грађани Србије једнаки.

 

Позивамо и остале медије да се придруже кампањи и подрже идеју Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања у изградњи земље у којој су сви једнаки и у којој свако има могућност да оствари свој потенцијал.